Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23121
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБлизнюк Т. П.-
dc.date.accessioned2020-06-15T11:43:23Z-
dc.date.available2020-06-15T11:43:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБлизнюк Т. П. Iвент-менеджмент: вплив національної культури / Т. П. Близнюк // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 206–209.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23121-
dc.description.abstractВ даному дослідженні проаналізовано вплив національної культури на особливості організації та проведення подій (корпоративних свят, маркетингових заходів, тренінгів, конференцій і семінарів) в межах конкретної компанії. Проаналізовано вплив кожного з культурних факторів шостифакторної моделі Г. Хофстеде: «дистанція влади»; «співвідношення індивідуалізму і колективізму»; «співвідношення мужності і жіночності»; «уникнення невизначеності»; «часова орієнтація»; «орієнтація на задоволення чи на обмеження», та визначено вплив кожного з них на персонал компанії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectівент-менеджментru_RU
dc.subjectнаціональна культураru_RU
dc.subjectкультурні факториru_RU
dc.subjectшостифакторна модель Г. Хофстедеru_RU
dc.titleIвент-менеджмент: вплив національної культуриru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Близнюк_.pdf400,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.