Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21666
Назва: Modern problems of the branding: basic concepts, essence
Інші назви: Сучасні проблеми брендингу: основні поняття, сутність
Современные проблемы брендинга: основные понятия, сущность
Автори: Maistrenko O. V.
Майстренко О. В.
Теми: brand
branding
model
бренд
брендинг
модель
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Maistrenko O. V. Modern problems of the branding: basic concepts, essence / O. V. Maistrenko // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. : тези допов. – Х.: ФОП Панов А.М., 2019. - С. 238–239.
Короткий огляд (реферат): Modern branding components reviewed in the article. The main factors of creating branding are formulated. Factors that affect the success of the branding on the commodities market are listed. У статті розглянуті сучасні компоненти брендингу. Сформульовано основні фактори створення брендингу. Перераховані фактори, що впливають на успіх брендингу на товарному ринку. В статье рассмотрены современные компоненты брендинга. Сформулированы основные факторы создания брендинга. Факторы, которые влияют на успех брендинга на товарном рынке, перечислены.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21666
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maystrenko.pdf325,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.