Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21666
Title: Modern problems of the branding: basic concepts, essence
Other Titles: Сучасні проблеми брендингу: основні поняття, сутність
Современные проблемы брендинга: основные понятия, сущность
Authors: Maistrenko O. V.
Майстренко О. В.
Keywords: brand
branding
model
бренд
брендинг
модель
Issue Date: 2019
Citation: Maistrenko O. V. Modern problems of the branding: basic concepts, essence / O. V. Maistrenko // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. : тези допов. – Х.: ФОП Панов А.М., 2019. - С. 238–239.
Abstract: Modern branding components reviewed in the article. The main factors of creating branding are formulated. Factors that affect the success of the branding on the commodities market are listed. У статті розглянуті сучасні компоненти брендингу. Сформульовано основні фактори створення брендингу. Перераховані фактори, що впливають на успіх брендингу на товарному ринку. В статье рассмотрены современные компоненты брендинга. Сформулированы основные факторы создания брендинга. Факторы, которые влияют на успех брендинга на товарном рынке, перечислены.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21666
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maystrenko.pdf325,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.