Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19392
Назва: Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку
Автори: Птащенко О. В.
Кошарна В. В.
Станкова А. О.
Теми: маркетингові інструменти
високотехнологічна продукція
маркетинг високих технологій
міжнародний маркетинг
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна, А. О. Станкова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. статей за матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 29 березня 2018 р. – К.: Київський національний університет технологій та дизайну, 2018. – С. 297-300.
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано основні маркетингові інструменті, які використовуються для просування високотехнологічної продукції. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для просування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19392
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
297-300-Птащенко+Станкова+Кошарна-П-3.pdf157,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.