Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19392
Название: Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку
Авторы: Птащенко О. В.
Кошарна В. В.
Станкова А. О.
Ключевые слова: маркетингові інструменти
високотехнологічна продукція
маркетинг високих технологій
міжнародний маркетинг
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна, А. О. Станкова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. статей за матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 29 березня 2018 р. – К.: Київський національний університет технологій та дизайну, 2018. – С. 297-300.
Краткий осмотр (реферат): В роботі проаналізовано основні маркетингові інструменті, які використовуються для просування високотехнологічної продукції. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для просування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19392
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
297-300-Птащенко+Станкова+Кошарна-П-3.pdf157,43 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.