Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18843
Назва: Креативний менеджмент як важлива складова інноваційного підприємництва
Автори: Ковальова В. І.
Теми: інновації
інноваційне підприємництво
креативний менеджмент
творчість
креативний процес
цілі креативного менеджменту
функції креативного менеджменту
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ковальова В. І. Креативний менеджмент як важлива складова інноваційного підприємництва / В. І. Ковальова // Молодий вчений. – 2018. - № 1(53). – С. 896-899.
Короткий огляд (реферат): У статті визначена точка зору українських підприємців щодо основних перешкод впровадження інновацій у виробництві. Розглянуті основні фактори, що перешкоджають розвитку інноваційного підприємництва в Україні. Обґрунтована необхідність впровадження креативного менеджменту в інноваційному підприємництві. Розглянутий процес реалізації креативного менеджменту на підприємстві як системи активізації творчого, креативного процесу. Узагальнені основні цілі та функції креативного менеджменту, які сприяють інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18843
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208.pdf466,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.