Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18843
Название: Креативний менеджмент як важлива складова інноваційного підприємництва
Авторы: Ковальова В. І.
Ключевые слова: інновації
інноваційне підприємництво
креативний менеджмент
творчість
креативний процес
цілі креативного менеджменту
функції креативного менеджменту
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Ковальова В. І. Креативний менеджмент як важлива складова інноваційного підприємництва / В. І. Ковальова // Молодий вчений. – 2018. - № 1(53). – С. 896-899.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначена точка зору українських підприємців щодо основних перешкод впровадження інновацій у виробництві. Розглянуті основні фактори, що перешкоджають розвитку інноваційного підприємництва в Україні. Обґрунтована необхідність впровадження креативного менеджменту в інноваційному підприємництві. Розглянутий процес реалізації креативного менеджменту на підприємстві як системи активізації творчого, креативного процесу. Узагальнені основні цілі та функції креативного менеджменту, які сприяють інноваційної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18843
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
208.pdf466,92 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.