DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет менеджменту та маркетингу >
Кафедра підприємницької діяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18843

Назва: Креативний менеджмент як важлива складова інноваційного підприємництва
Інші назви: Креативный менеджмент как важная составляющая инновационного предпринимательства
Creative management as an important component of innovative entrepreneurship
Автори: Ковальова В. І.
Ковалева В. И.
Kovalova V. I.
Ключові слова: інновації
інноваційне підприємництво
креативний менеджмент
творчість
креативний процес
цілі креативного менеджменту
функції креативного менеджменту
инновации
инновационное предпринимательство
креативный менеджмент
творчество
креативный процесс
цели креативного менеджмента
функции креативного менеджмента
innovations
innovative entrepreneurship
creative management
creativity
creative process
goals of creative management
creative management functions
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ковальова В. І. Креативний менеджмент як важлива складова інноваційного підприємництва / В. І. Ковальова // Молодий вчений. – 2018. - № 1(53). – С. 896-899.
Короткий огляд (реферат): У статті визначена точка зору українських підприємців щодо основних перешкод впровадження інновацій у виробництві. Розглянуті основні фактори, що перешкоджають розвитку інноваційного підприємництва в Україні. Обґрунтована необхідність впровадження креативного менеджменту в інноваційному підприємництві. Розглянутий процес реалізації креативного менеджменту на підприємстві як системи активізації творчого, креативного процесу. Узагальнені основні цілі та функції креативного менеджменту, які сприяють інноваційної діяльності.
В статье определена точка зрения украинских предпринимателей относительно препятствий внедрения инноваций в производство. Рассмотрены основные факторы, которые препятствуют развитию инновационного предпринимательства в Украине. Обоснована необходимость внедрения креативного менеджмента в инновационном предпринимательстве. Рассмотрен процесс реализации креативного менеджмента на предприятии как системы активизации творческого, креативного процесса. Обобщены основные цели и функции креативного менеджмента, которые способствуют инновационной деятельности.
The article defines the point of view of ukrainian entrepreneurs regarding the obstacles to the introduction of innovations in production. The main factors that hamper the development of innovative entrepreneurship in Ukraine are considered. The necessity of introduction of creative management in innovative entrepreneurship is grounded. The process of realization of creative management at the enterprise as a system of activation of creative, creative process is considered. The main goals and functions of creative management that contribute to innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18843
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
208.pdf466,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок