Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18393
Назва: Multimedia products in impressions economics
Інші назви: Мультимедійні продукти в економіці вражень
Мультимедийные продукты в экономике впечатлений
Автори: Pushkar O. I.
Kurbatova Y. L.
Пушкар О. І.
Курбатова Ю. Л.
Пушкарь А. И.
Теми: multimedia product
economy experiences
factors
perception
мультимедійний продукт
економічний досвід
фактори
сприйняття
мультимедийный продукт
экономический опыт
факторы
факторы
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Pushkar O. I. Multimedia products in impressions economics / O. I. Pushkar, Y. L. Kurbatovа // Eurasian Academic Research Journal. – 2016. – No 6 (06). – P. 8-16.
Короткий огляд (реферат): The external factors influencing the perception were selected by generalization method: the concept of the project; structure and navigation; quality of content; technical equipment; and of internal factors: the value of the user; perception; type of perception. The essence of creating a multimedia product is the transfer of ideas embedded by developer. Authors have developed a classification of user ideas perception on the basis of perception time and emergence of ideas zones. In the article it is purposed to make the decisions on the interactivity necessity based on user activity analysis and purpose of multimedia product developer.
Зовнішні чинники, що впливають на сприйняття, були відібрані методом узагальнення: поняття проекту; структура та навігація; якість контенту; технічне обладнання; і внутрішніх чинників: значення користувача; сприйняття; тип сприйняття Сутність створення мультимедійного продукту - це передача ідей, вбудованих розробником. Автори розробили класифікацію сприйняття користувацьких ідей на основі часу сприйняття та появі зон ідей. У статті йдеться про прийняття рішень щодо необхідності інтерактивності, заснованої на аналізі активності користувачів та цілі розробника мультимедійних продуктів.
Внешние факторы, влияющие на восприятие, были выбраны методом обобщения: концепция проекта; структура и навигация; качество контента; техническое оборудование; и внутренних факторов: значение пользователя; восприятие; тип восприятия. Суть создания мультимедийного продукта - это передача идей, встроенных разработчиком. Авторы разработали классификацию восприятия пользовательских идей на основе времени восприятия и появления зон идей. В статье предлагается принимать решения о необходимости интерактивности, основанные на анализе активности пользователя и цели разработчика мультимедийных продуктов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18393
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_Pushkar_Multimedia_products.pdf451,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.