Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16694
Название: Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини
Авторы: Лазарєв М. В.
Мартіянова М. П.
Ключевые слова: бренд
дизайн
айдентика
комунікації
туризм
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Лазарєв М. В. Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини [Електронний ресурс] / М. В. Лазарєв, М. П. Мартіянова // Інфраструктура ринку. – 2017. – № 6. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/6-2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто тенденції розвитку туристичної галузі Харківщини. Досліджується шлях впровадження бренду комунальної організації «Харківський зоологічний парк» з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Аналізуються джерела цінності бренду і маркетингове середовище підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16694
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лазарев, Мартиянова_статья_Бренд зоопарка.pdf1,22 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.