Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16458
Title: Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Authors: Сорокіна Г. В.
Keywords: реклама
соціальна комунікація
рекламна комунікація
комунікативна дія
Issue Date: 2017
Citation: Сорокіна Г. В. Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи) / Г. В. Сорокіна // Zbiór artykułów naukowych. Z 40 Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej " Nowoczesne badania podstawowe i stosowane." (29.04.2017 - 30.04.2017) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017. - str. 69 — 75
Abstract: Cтаття присвячена аналізу реклами як форми соціальної комунікації з позиції різних соціально-філософських теорій. Теоретичні конструкти реклами представлені в рамках комунікаційних теорій, серед яких виділяються біхевіоризм (де реклама розглядається як система безпосередніх речових сигналів, маніпуляція якими призводить до формування певної поведінки людини), символічний інтеракціонізм (з позиції якого реклама — це особливий вид комунікативних форм, що генерують соціальний розвиток), раціоналістичний та ірраціоналістичний підходи, а також семіосоціопсихологічна парадигма, що розроблена російським соціологом Т. М. Дрідзе
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16458
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорокіна Г. В._стаття.pdf253,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.