Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16458
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.date.accessioned2017-06-07T07:30:09Z-
dc.date.available2017-06-07T07:30:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи) / Г. В. Сорокіна // Zbiór artykułów naukowych. Z 40 Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej " Nowoczesne badania podstawowe i stosowane." (29.04.2017 - 30.04.2017) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017. - str. 69 — 75en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16458-
dc.description.abstractCтаття присвячена аналізу реклами як форми соціальної комунікації з позиції різних соціально-філософських теорій. Теоретичні конструкти реклами представлені в рамках комунікаційних теорій, серед яких виділяються біхевіоризм (де реклама розглядається як система безпосередніх речових сигналів, маніпуляція якими призводить до формування певної поведінки людини), символічний інтеракціонізм (з позиції якого реклама — це особливий вид комунікативних форм, що генерують соціальний розвиток), раціоналістичний та ірраціоналістичний підходи, а також семіосоціопсихологічна парадигма, що розроблена російським соціологом Т. М. Дрідзеen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectсоціальна комунікаціяen_US
dc.subjectрекламна комунікаціяen_US
dc.subjectкомунікативна діяen_US
dc.titleРеклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)en_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорокіна Г. В._стаття.pdf253,63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.