Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16306
Title: Самооцінка якості результатів навчання у вищому навчальному закладі
Other Titles: Самооценка качества результатов обучения в высшем учебном заведении
Self-evaluation of the quality of students’ learning outcomes in higher education
Authors: Азізова К. М.
Почуєва О. О.
Азизова Е. М.
Почуева О. А.
Azizova K. M.
Pochuieva O. O.
Keywords: самооцінка
результати навчання
вищий навчальний заклад
моніторинг
контроль
самооценка
результаты обучения
высшее учебное заведение
мониторинг
контроль
self-evaluation
learning outcomes
higher education
monitoring
control
Issue Date: 2016
Citation: Азізова К.М. Самооцінка якості результатів навчання у вищому навчальному закладі / К.М. Азизова, O.О. Почуева // Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja, doświadczenie – Nr 4(8). – Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności, 2016. – с. 95-100.
Abstract: У статті розглянуто сутність та зміст поняття самооцінки якості результатів навчання у вищому навчальному закладі. Визначено індикатори моніторингу та самооцінки результатів навчання, які містять показники, що характеризують результати науково-дослідної діяльності студентів, результати навчання студентів, працевлаштування студентів та контингент студентів. Наведено алгоритм розрахунку узагальнюючого показника якості результатів навчання у вищому навчальному закладі в розрізі його факультетів, на основі якого формується матриця самооцінки якості результатів навчання у вищому навчальному закладі
В статье рассмотрены сущность и содержание понятия самооценки качества результатов обучения в высшем учебном заведении. Определены индикаторы мониторинга и самооценки результатов обучения, которые включают показатели, характеризующие результаты научно-исследовательской деятельности студентов, результаты обучения студентов, трудоустройство студентов и контингент студентов. Приведен алгоритм расчета обобщающего показателя качества результатов обучения в высшем учебном заведении в разрезе его факультетов, на основе которого формируется матрица самооценки качества результатов обучения в высшем учебном заведении
In the article the essence and meaning of self-evaluation of quality of learning outcomes in higher education is considered. The indicators for monitoring and self-evaluation of learning outcomes that include indicators characterizing the results of the research activities of students, the results of student learning, student employment, and number of students were defined. An algorithm for calculating the generalizing indicator of quality of learning outcomes in higher education by the faculties on the basis of which the matrix of self-learning outcomes in higher education is formed
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16306
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Азізова К.М._БC_стаття 2.pdf479,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.