Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1594
Название: ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Ульянець Т. М.
Ключевые слова: внутрішній маркетинг
система
планування
маркетинг
продукт
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Ульянець Т.М. Внутрішній маркетинг як елемент системи планування маркетингової діяльності підприємства / Т.М. Ульянець // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 76 - 79
Краткий осмотр (реферат): Уточнено сутність та першочергові завдання внутрішнього маркетингу в рамках здійснення планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено складові внутрішнього маркетингу підприємства.
The paper clarifies the nature and priority tasks of internal marketing in the implementation planning of marketing activities of the enterprise. Main components of enterprise’s internal marketing were identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1594
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.