Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15045
Назва: Сравнительная характеристика взаимосвязи между пульсовыми и субъективными показателями реакции на физическую нагрузку у студенток и школьниц
Інші назви: Сomparative characteristics of correlation between pulse subqective indicators of girl students` and girl` reaction tj physical load
Порівняльна характеристика взаємозв'язку між пульсовими і суб'єктивними показниками реакції на фізичну навантаження у студенток і школярок
Автори: Козина Ж. Л.
Ермаков С. С.
Кадуцкая Л. А.
Собянин Ф. И.
Кржемински М.
Собко И. Н.
Репко Е. А.
Kozina Z. L.
Iermakov S. S.
Kadutskaya L. A.
Sobyanin F. I.
Kreminsky М.
Sobko I. M.
Ryepko O. A.
Козина Ж. Л.
Єрмаков С. С.
Кадуцька Л. А.
Собянін Ф. І.
Кржеминські М.
Собко І. М.
Репко О. О.
Теми: нагрузка
регуляция
баскетбол
пульс
субъективная оценка
load
regulation
basketball
pulse
subjective assessment
навантаження
регуляція
баскетбол
пульс
суб'єктивна оцінка
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Козина Ж. Л. Сравнительная характеристика взаимосвязи между пульсовыми и субъективными показателями реакции на физическую нагрузку у студенток и школьниц / Ж. Л. Козина, С. С. Ермаков, Л. А. Кадуцкая и т.д. // Физическое воспитание студентов. – 2016. – № 4. – С. 24–34.
Короткий огляд (реферат): Цель: определение особенностей соотношения субъективных и физиологических параметров реакции на нагрузку у студенток и школьниц. Материал: в исследовании принимали участие спортсменки двух возрастных групп: взрослые квалифицированные студентки-баскетболистки (n=40, возраст 20-22 года), юные баскетболистки (n=35, возраст 12-13 лет). Измерение частоты сердечных сокращений проводилось с помощью «Polar RS300X». Одновременно регистрировались субъективные ощущения величины («тяжести») нагрузки по методу Борга. Результаты: Показано, что в условиях естественной тренировочной и соревновательной деятельности при одинаковой частоте сердечных сокращений школьницы воспринимают субъективно напряженность выполняемой работы легче. Это может быть объяснено большими максимальными значениями частоты сердечных сокращений у школьниц по сравнению со студентками. Одинаковая частота сердечных сокращений отражает не одинаковые изменения в организмах студенток и школьниц. Поэтому она не может быть достаточно информативным показателем нагрузки. Выводы: установлена особенность воспринимаемого напряжения при нагрузке игрового характера. Она может быть связана с эмоциональным напряжением, характерным для баскетбола.
Purpose: to determine characteristics of correlation of girl students’ and school girls’ subjective and physiological parameters of reaction to physical load. Material: in the research sportswomen of two age groups participated: adult qualified girl students-basketball players (n=40, age 20-22years) and junior basketball players (n=35, age12-13years). Registration of heart beats rate was fulfilled with «Polar RS300X». Simultaneously, we registered subjective feeling of loaf value (heaviness) by Borg’s method. Results: it was found that in conditions of natural training and competition functioning, with equal heart beats rate values school girls feel tension of fulfilled work subjectively easier. It can be explained by higher maximal values of school girls’ heat beats rate, comparing with girls students. Equal values of heart beats rate reflect different changes in girl students’ and school girls’ organisms. That is why they can not serve reliably informative indicator of load. Conclusions: we determined characteristics of perceived tension under load of game character. It can be connected with emotional tension, which is characteristic for basketball
Мета: визначення особливостей співвідношення суб'єктивних і фізіологічних параметрів реакції на навантаження у студенток і школярок. Матеріал: в дослідженні брали участь спортсменки двох вікових груп: дорослі кваліфіковані студентки-баскетболістки (n = 40, вік 20-22 роки), юні баскетболістки (n = 35, вік 12-13 років). Вимірювання частоти серцевих скорочень проводилося за допомогою «Polar RS300X». Одночасно реєструвалися суб'єктивні відчуття величини («тяжкості») навантаження за методом Борга. Результати: Показано, що в умовах природної тренувальної та змагальної діяльності при однаковій частоті серцевих скорочень школярки сприймають суб'єктивну напруженість виконуваної роботи легше. Це може бути пояснено великим максимальним значеннями частоти серцевих скорочень у школярок в порівнянні зі студентками. Однакова частота серцевих скорочень відображає не однакові зміни в організмах студенток і школярок. Тому вона не може бути достатньо інформативним показником навантаження. Висновки: встановлена особливість сприйманої напруги при навантаженні ігрового характеру. Вона може бути пов’язана з емоційною напругою, характерною для баскетболу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15045
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cобко 08.pdf488,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.