Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14563
Назва: Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия
Інші назви: Маркетинговий підхід у формуванні конкурентних переваг підприємства.
Marketing approach to forming competitive advantages of the enterprise
Автори: Астахова И. Э.
Астахова І. Е.
Astakhova I. E.
Теми: маркетинг
конкурентное преимущество
конкурентоспособность
рынок
развитие
маркетинг
конкурентна перевага
конкурентоспроможність
ринок
розвиток
marketing
competitive advantage
competitiveness
market development
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Астахова И. Э. Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия / И. Э. Астахова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 17-18 листопада 2016 р. м. Харків. – Харків: ФОП Лібуркіна, 2016. – С. 287-291.
Короткий огляд (реферат): В работе обосновывается целесообразность использования маркетингового подхода в управлении конкурентоспособностью для обеспечения формирования на реализации конкурентных преимуществ предприятия на целевых рынках
У роботі обґрунтовується доцільність використання маркетингового підходу в управлінні конкурентоспроможністю для забезпечення формування на реалізації конкурентних переваг підприємства на цільових ринках.
The work substantiates the feasibility of using marketing approach to management of competitiveness to ensure the realization of competitive advantages of enterprises in the target markets
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14563
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.