Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14278
Назва: Three “D” of creative management: definition, development and distribution
Автори: Sotnikova Yu. V.
Теми: creativity
creative management
creative type manager
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Sotnikova Yu. Three “D” of creative management: definition, development and distribution // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. - Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016.- 282-286 р.
Короткий огляд (реферат): Approaches to the definition creativity, creative management have been considered. The role and development of creative management in modern economy have been defined. The main features of nowadays creative management have been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14278
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Сотнікова.pdf165,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.