Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14278
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSotnikova Yu. V.-
dc.date.accessioned2016-11-08T11:16:36Z-
dc.date.available2016-11-08T11:16:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSotnikova Yu. Three “D” of creative management: definition, development and distribution // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. - Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016.- 282-286 р.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14278-
dc.description.abstractApproaches to the definition creativity, creative management have been considered. The role and development of creative management in modern economy have been defined. The main features of nowadays creative management have been presented.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectcreative managementen_US
dc.subjectcreative type manageren_US
dc.titleThree “D” of creative management: definition, development and distributionen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Сотнікова.pdf165,79 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.