Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13109
Назва: The marketing information system of industrial enterprises in the context forecasting research
Інші назви: Маркетинговая информационная система промышленного предприятия в контексте прогнозных исследований
Маркетингова інформаційна система промислового підприємства в контексті прогнозних досліджень
Автори: Іванов Ю. Б.
Яшкіна О. І.
Иванов Ю. Б.
Яшкина О. И.
Ivanov Y. B.
Yashkinа О. I.
Теми: форсайт дослідження
науково-технологічний розвиток
стратегічні маркетингові дослідження
прогнози за експертними оцінками
форсайт исследования
научно-технологическое развитие
стратегические маркетинговые исследования
прогнозы по экспертным оценкам
foresight studies
scientific and technological development
strategic market research
expert forecasts
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Ivanov Y. B. The marketing information system of industrial enterprises in the context forecasting research / Y. B. Ivanov, О. I. Yashkinа. – 2015. – Економіка: реалії часу. – № 6 (22). – С. 66 – 70.
Короткий огляд (реферат): The article analyses approaches of information sources identification to produce forecasts of scientific and technological development of the company's marketing information system. Authors believe that the basis for strategic forecasts of scientific and technological development of the enterprise may be the results of research foresight, which take place at the macro, meso and micro levels.
В статье предложены подходы по определению источников информации для получения прогнозов научно-технологического развития предприятия в маркетинговой информационной системе. Авторы считают, что основой для получения стратегических прогнозов научно-технологического развития предприятия могут быть результаты исследований форсайт, которые проводятся на макро-, мезо- и микроуровне.
В статті запропоновано підходи щодо визначення джерел інформації для отримання прогнозів науково-технологічного розвитку підприємства в маркетинговій інформаційній системі. Автори вважають, що підґрунтям для отримання стратегічних прогнозів науково-технологічного розвитку підприємства можуть бути результати досліджень форсайт, які проводяться на макро-, мезо- та мікрорівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13109
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Иванов_Яшкина_статья.pdf359,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.