Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12666
Назва: Модель взаємодії викладача і студентів в інформаційно-освітньому середовищі
Інші назви: Модель взаимодействия преподавателя и студентов в информационно-образовательной среде
The Model of Interaction Between Tutors and Students in Information-Educational Environment
Автори: Чаговець В. В.
Чаговець Л. О.
Чаговец В. В.
Чаговец Л. А.
Chagovets V. V.
Chagovets L. O.
Теми: інформаційно-освітнє середовище
навчальний процес
модель
інформаційно-комунікаційні технології
дистанційне навчання
дистанційний курс
информационно-образовательная среда
учебный процесс
информационно-коммуникационные технологии
дистанционное обучение
дистанционный курс
information-educational environment
educational process
model
information-communication technologies
distance education
distance course
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Чаговець В. В. Модель взаємодії викладача і студентів в інформаційно-освітньому середовищі / В. В. Чаговець, Л. О. Чаговець // Економіка. Управління. Інновації: електрон. наук. фах. вид. / Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир. – 2015. – № 3. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2015_3_19.pdf
Короткий огляд (реферат): Виокремлено функції інформаційно-освітнього середовища навчального закладуі відповідно до них охарактеризовано дії викладача для його ефективного використання. Розроблено загальну модель взаємодії викладача і студентів в інформаційно-освітньому середовищі, побудовану із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, розкрито досвід її застосування.
Выделены функции информационно-образовательной среды учебного заведения и в соответствии с ними охарактеризованы действия преподавателя для его эффективного использования. Разработана общая модель взаимодействия преподавателя и студентов в информационно-образовательной среде, построенной с применением современных информационно-коммуникационных технологий, раскрыт опыт ее применения.
The functions of information-educational environment of the university are analyzed, and in accordance with them the actions of teacher are described to use it's effectively. The general model of collaboration of tutor and students in information-educational environment by using of new of information-communication technologies was developed. The experience of its application was described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чаговец 3.pdf409,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.