Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12160
Назва: Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк»
Автори: Колодізєв О. М.
Максімова М. В.
Теми: банки
система «клієнт-банк»
стратегічна карта
збалансована система показників
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Колодізєв О. М. Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк» / О. М. Колодізєв, М. В. Максімова // Технологический аудит и резервы производства. — № 2/6 (28), 2016. - C. 32 – 36
Короткий огляд (реферат): У статті удосконалено механізм взаємовідносин в системі «клієнт-банк», особливість якого полягає у застосуванні збалансованої системи показників. Узагальнено переваги та недоліки використання системи «клієнт-банк» для клієнтів та банків. Побудовано стратегічну карту розвитку системи «клієнт-банк», яка стала підґрунтям для формування збалансованої системи показників оцінки якості функціонування системи «клієнт-банк».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12160
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колодізєв О.М._БС_стаття3.pdf467,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.