Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12160
Title: Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк»
Authors: Колодізєв О. М.
Максімова М. В.
Keywords: банки
система «клієнт-банк»
стратегічна карта
збалансована система показників
Issue Date: 2016
Citation: Колодізєв О. М. Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк» / О. М. Колодізєв, М. В. Максімова // Технологический аудит и резервы производства. — № 2/6 (28), 2016. - C. 32 – 36
Abstract: У статті удосконалено механізм взаємовідносин в системі «клієнт-банк», особливість якого полягає у застосуванні збалансованої системи показників. Узагальнено переваги та недоліки використання системи «клієнт-банк» для клієнтів та банків. Побудовано стратегічну карту розвитку системи «клієнт-банк», яка стала підґрунтям для формування збалансованої системи показників оцінки якості функціонування системи «клієнт-банк».
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12160
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колодізєв О.М._БС_стаття3.pdf467,18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.