Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11938
Назва: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія
Інші назви: Управление торговой маркой в механизме товарной инновационной политики предприятия : монография
Trademark Management in the Mechanism of Enterprise Product Innovative Policy : monograph
Автори: Щербак В. Г.
Холодний Г. О.
Птащенко О. В.
Бихова О. М.
Холодный Г. А.
Птащенко Е. В.
Быхова Е. М.
Shcherbak V. G.
Holodnyy G. O.
Ptashchenko O. V.
Bykhova O. M.
Теми: бренд
товарна політика
товарна інноваційна політика
торгова марка
марочний капітал
інновації
товарна інновація
інноваційна діяльність
етап життєвого циклу торгової марки
потенціал підприємства
споживча лояльність
товарная политика
товарная инновационная политика
торговая марка
марочный капитал
инновации
товарная инновация
инновационная деятельность
этап жизненного цикла торговой марки
потенциал предприятия
потребительская лояльность
brand
product policy
product innovative policy
trademark
brand equity
innovation
product innovation
innovative activity
stage of brand life-cycle
enterprise potential
consumer loyalty
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Щербак В. Г. Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак, Г. О. Холодний, О. В. Птащенко та ін. – Х. : ХНЕУ, 2013. – 252 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): The problem of the process of integrated management of a trademark, product policy and an enterprise in order to create long-term positive relationship with the consumer is examined. The history of the emergence and development of trademarks is presented, the types and functions of trademarks, as well as commercial innovative policy are analysed. The basic strategies of branding, the approaches to diagnosing the life-cycle of trademarks, the directions of improvement of the product innovative policy are offered. Recommended for students, postgraduates, scientists, and managers engaged in introducing goods and services into the market.
Рассмотрена проблема процесса комплексного управления торговой маркой, товарной политикой и предприятием с целью создания долгосрочных позитивных взаимоотношений с потребителем. Представлена история появления и развития товарных знаков, проанализированы виды и функции товарных знаков, а также товарной инновационной политики. Приведены основные стратегии использования торговых марок, подходы к диагностированию жизненного цикла торговой марки, направления совершенствования товарной инновационной политики. Рекомендовано для студентов, аспирантов, ученых, менеджеров, занимающихся продвижением товаров и услуг на рынок.
Розглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин зі споживачем. Подано історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики. Рекомендовано для студентів, аспірантів, науковців, менеджерів, які займаються просуванням товарів і послуг на ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11938
Розташовується у зібраннях:Монографії (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.