Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11474
Назва: Key aspects of HR-branding forming and its using at Ukrainian enterprises
Автори: Stepanova E. R.
Nazarov N. K.
Теми: hr-branding
hr-brand strategy
aim
monitoring
Дата публікації: 2015
Видавництво: Центр навчальної літератури
Бібліографічний опис: Stepanova E. Key aspects of HR-branding forming and its using at Ukrainian enterprises / Е. Stepanova, N. Nazarov // Перспективні напрями наукових досліджень – 2015 : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.: в 2 т. – К.: Центр навчальної літератури, 2015. - Т. 1.– С. 87-88.
Короткий огляд (реферат): Abstracts are devoted to the study of such aspects of administrative activity as the formation of HR-brand. An instrument for the development of HR-brand the company have been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11474
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаров, Степанова.pdf165,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.