Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11330
Назва: Розвиток мiжнародної маркетингової дiяльностi пiдприємства
Інші назви: Развитие медународной маркетинговой деятельности предприятия
Development of international marketing activities of the enterprise
Автори: Ільченко Р. В.
Ильченко Р. В.
Ilchenko R. V.
Теми: маркетинг
мiжнародний маркетинг
управлiння маркетинговою дiяльнiстю на пiдприємствi
концепцiя маркетингу
принципи управлiння маркетингом
функцiї маркетингу
методи маркетингових дослiджень
стратегія маркетингу
тактика мiжнародного маркетингу
iнструменти маркетингу
международный маркетинг
управление маркетинговой деятельностью на предприятии
концепция маркетинга
принципы управления маркетингом
функции маркетинга
методы маркетинговых исследований
стратегия маркетинга
тактика международного маркетинга
инструменты маркетинга
marketing
international marketing
management of marketing activity at the enterprise
the concept of marketing
principles of marketing management
marketing functions
methods of marketing research
marketing strategy
the tactics of international marketing
marketing tools
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Iльченко Р. В. Розвиток мiжнародної маркетингової дiяльностi пiдприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Р.В. Ільченко.- Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Короткий огляд (реферат): The subject of the research of this master's work is theoretical positions, methodological approaches and justification methods for international marketing of the company, taking into account the characteristics of its internal environment and competitive environment. In diploma justified the use of international marketing management tools in order to improve the effectiveness of its marketing activities.
Предметом исследования дипломной магистерской работы являются теоретические положения, методические подходы и методы обоснования международной маркетинговой деятельности предприятия, с учетом особенностей его внутренней среды и конкурентного окружения. В дипломной работе обосновано использование инструментов управления международным маркетингом с целью повышения эффективности его маркетинговой деятельности.
Предметом дослiдження дипломної магiстерської роботи є теоретичнi положення, методичнi пiдходи i методи обґрунтування, щодо мiжнародної маркетингової дiяльностi пiдприємства, з урахуванням особливостей його внутрiшнього середовища та конкурентного оточення. В дипломнiй роботi обґрунтовано використання iнструментiв управлiння мiжнародним маркетингом з метою пiдвищення ефективностi його маркетингової дiяльностi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11330
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
репозитарій Ільченко Р.В..pdf152,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.