Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11022
Назва: Інструменти рекламної стратегії промислових підприємств
Інші назви: Инструменты рекламной стратегии промышленных предприятий
Advertising strategy tools of industrial enterprises
Автори: Поклонська Л. С.
Поклонская Л. С.
Poklonska L. S.
Теми: рекламна стратегія
реклама
інструменти
промислове підприємство
продукція виробничо-технічного призначення
рекламная стратегия
реклама
инструменты
промышленное предприятие
продукция производственно-технического назначения
advertising strategy
advertising tools
industrial plant
products for industrial purposes
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Поклонська Л. С. Інструменти рекламної стратегії промислових підприємств / Л. С. Поклонська // Глобальні та національні проблеми економіки: Електронне наукове фахове видання. [Електронний ресурс]
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості формування рекламної стратегії, визначено основні інструменти реклами, за допомогою яких споживач дізнається про продукцію виробничо-технічного призначення та визначено доцільність використання їх на промислових підприємствах. Розділено інструменти рекламної стратегії на традиційні та сучасні. Виділено основні принципи, які слід використовувати в процесі формування рекламної стратегії промислового підприємства.
В статье раскрыты особенности формирования рекламной стратегии, определены основные инструменты рекламы, с помощью которых потребитель узнает о продукции производственно-технического назначения и определена целесообразность использования на промышленных предприятиях. Разделены инструменты рекламной стратегии на традиционные и современные. Выделены основные принципы, которые следует использовать в процессе формирования рекламной стратегии промышленного предприятия.
The article reveals peculiarities of forming of advertising strategy, the main advertising tools by which the consumer finds out about production for industrial purposes and determined the feasibility of using them for industrial enterprises. Divided Instruments advertising strategy on traditional and modern. The basic principles that should be used in the process of advertising strategy of industrial enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11022
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.