Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11022
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоклонська Л. С.-
dc.contributor.authorПоклонская Л. С.-
dc.contributor.authorPoklonska L. S.-
dc.date.accessioned2016-03-22T11:30:42Z-
dc.date.available2016-03-22T11:30:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПоклонська Л. С. Інструменти рекламної стратегії промислових підприємств / Л. С. Поклонська // Глобальні та національні проблеми економіки: Електронне наукове фахове видання. [Електронний ресурс]en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11022-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості формування рекламної стратегії, визначено основні інструменти реклами, за допомогою яких споживач дізнається про продукцію виробничо-технічного призначення та визначено доцільність використання їх на промислових підприємствах. Розділено інструменти рекламної стратегії на традиційні та сучасні. Виділено основні принципи, які слід використовувати в процесі формування рекламної стратегії промислового підприємства.en_US
dc.description.abstractВ статье раскрыты особенности формирования рекламной стратегии, определены основные инструменты рекламы, с помощью которых потребитель узнает о продукции производственно-технического назначения и определена целесообразность использования на промышленных предприятиях. Разделены инструменты рекламной стратегии на традиционные и современные. Выделены основные принципы, которые следует использовать в процессе формирования рекламной стратегии промышленного предприятия.en_US
dc.description.abstractThe article reveals peculiarities of forming of advertising strategy, the main advertising tools by which the consumer finds out about production for industrial purposes and determined the feasibility of using them for industrial enterprises. Divided Instruments advertising strategy on traditional and modern. The basic principles that should be used in the process of advertising strategy of industrial enterprise.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламна стратегіяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectінструментиen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectпродукція виробничо-технічного призначенняen_US
dc.subjectрекламная стратегияen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectинструментыen_US
dc.subjectпромышленное предприятиеen_US
dc.subjectпродукция производственно-технического назначенияen_US
dc.subjectadvertising strategyen_US
dc.subjectadvertising toolsen_US
dc.subjectindustrial planten_US
dc.subjectproducts for industrial purposesen_US
dc.titleІнструменти рекламної стратегії промислових підприємствen_US
dc.title.alternativeИнструменты рекламной стратегии промышленных предприятийen_US
dc.title.alternativeAdvertising strategy tools of industrial enterprisesen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.