Просмотр собрания по группе - Тема інтернет-маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 4 по 23 из 41 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівліБутенко Д. С.; Немашкало К. Р.
2023Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війниРодіонов С. О.
2015Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2023Використання інтернет-маркетингу у просуванні брендів та продуктівКисельов О. С.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗПтащенко О. В.; Цинцкіладзе А. Р.; Волкова В. В.
2021Діджиталізація, як інструмент управління підприємствомВеретенникова Г. Б.; Устименко О. С.
2023Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівняТимошенко К. В.
2018Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Мажник Л. О.; Мажник Л. А.; Martynenko M. V.; Mazhnyk L. O.
2017Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняАлдошина М. В.; Кравцова А. В.; Алдошина М. В.; Кравцова А. В.; Aldoshyna M. V.; Kravtsova A. V.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2021Методика проектування сайту з надання консалтингових послуг Інтернет-маркетингуКозінець Т. О.
2020Моделювання рекламної діяльності туристичної компанії з використанням AnyLogicПолупан О. С.
2023Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингуБуравцева А. А.
2022Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваРодіонов С. О.
2020Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандеміїНебилиця О. А.
2023Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингуРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2017Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментПанченко Т. І.