Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16482
Название: Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструмент
Авторы: Панченко Т. І.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
глобальна мережа
реклама
веб-ресурси
маркетинговий інструмент
інформація
цільова аудиторія
Дата публикации: 2017
Издательство: ФОП Панов А. М.
Библиографическое описание: Панченко Т.І. Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструмент / Т.І. Панченко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 28 квiтня 2017 року. – Х. : ФОП Панов А. М., 2017. – С. 675 - 678.
Краткий осмотр (реферат): Основним методом просування в глобальній мережі сьогодні є Інтернет-реклама, яка є базовим інструментом розвитку бізнес-комунікацій. Такий підхід передбачає розробку і створення повноцінної рекламної кампанії, що включає в себе безліч інструментів Інтернет-реклами: від банерної реклами, текстових вставок на найбільш ефективних для даного рекламодавця веб-ресурсах до партнерських програм і реклами, що діє через механізм телеконференцій і оголошень.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16482
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Панченко_тези_Реклама в мережах.pdf311,17 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.