Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25394
Название: Діджиталізація, як інструмент управління підприємством
Авторы: Веретенникова Г. Б.
Устименко О. С.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
комерційна діяльність
переваги
інструменти інтернет-маркетингу
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Веретенникова Г. Б. Діджиталізація, як інструмент управління підприємством / Г. Б. Веретенникова, О. С. Устименко // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. : тези допов. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид. «Політехніка», 2021. – С. 42-43.
Краткий осмотр (реферат): Визначено переваги, які дає Інтернет-маркетинг в порівнянні з офф-лайн засобами, а саме: : використання можливостей глобалізації ринку для найширшого охоплення цільової аудиторії; можливість організації роботи по взаємодії з кожним клієнтом і персоналізація цього процесу; зниження транзакційних витрат завдяки своїй доступності та загальності; вивчення у реальному режимі попиту, більш гнучке ціноутворення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25394
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДIДЖИТАЛIЗАЦIЯ,_ЯК_IНСТРУМЕНТ_УПРАВЛIННЯ_ПIДПРИEМСТВОМ_Веретенникова.pdf689,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.