Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25394
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВеретенникова Г. Б.-
dc.contributor.authorУстименко О. С.-
dc.date.accessioned2021-06-02T09:35:08Z-
dc.date.available2021-06-02T09:35:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВеретенникова Г. Б. Діджиталізація, як інструмент управління підприємством / Г. Б. Веретенникова, О. С. Устименко // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. : тези допов. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид. «Політехніка», 2021. – С. 42-43.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25394-
dc.description.abstractВизначено переваги, які дає Інтернет-маркетинг в порівнянні з офф-лайн засобами, а саме: : використання можливостей глобалізації ринку для найширшого охоплення цільової аудиторії; можливість організації роботи по взаємодії з кожним клієнтом і персоналізація цього процесу; зниження транзакційних витрат завдяки своїй доступності та загальності; вивчення у реальному режимі попиту, більш гнучке ціноутворення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectкомерційна діяльністьru_RU
dc.subjectперевагиru_RU
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуru_RU
dc.titleДіджиталізація, як інструмент управління підприємствомru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДIДЖИТАЛIЗАЦIЯ,_ЯК_IНСТРУМЕНТ_УПРАВЛIННЯ_ПIДПРИEМСТВОМ_Веретенникова.pdf689,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.