Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 33.
назад
1
2
3
4
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
;
Рожко В. И.
;
Orlov P. A.
;
Rozhko V. I.
2016
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання
Рожко В. І.
;
Щетинін В. М.
;
Рожко В. И.
;
Щетинин В. М.
;
Rozhko V. I.
;
Schetynin V. M.
2019
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Гладиш Д. Г.
2019
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологій
Вишньова Д. В.
2020
Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства
Плеханова А. К.
2019
Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг
Троян Н. Р.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємств охорони здоров'я" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Ptashchenko O. V.
2020
Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2020
Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Рожко В. І.
2019
Основи підприємництва: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Притиченко Т. І.
Просмотр
Автор
1
Gron O. V.
1
Oliinyk T. V.
1
Pritychenko T. I.
1
Schetinin V. M.
1
Schetynin V. M.
1
Беликова Н. В.
1
Бихова О. М.
1
Борисенко М. А.
1
Быхова Е. М.
1
Бєлікова Н. В.
.
< предыдущая
дальше >
Тема
21
предприятие
16
enterprise
9
маркетинг
7
ефективність
6
основные фонды
6
основні фонди
6
собівартість
5
import
5
амортизация
5
амортизація
.
дальше >
по дате выпуска
9
2014
6
2019
4
2015
4
2020
3
2016
2
2013
2
2021
1
2017
1
2018
1
2022
.
дальше >
Has File(s)
33
true