Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Название: Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства
Авторы: Плеханова А. К.
Ключевые слова: маркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
підприємство
напрямки соціально-відповідального маркетингу
методологія
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Плеханова А. К. Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. К. Плеханова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є аналіз особливостей процесу формування соціально-відповідального маркетингу підприємства, як необхідної передумови для ефективної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є формування соціально-відповідального маркетингу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Плеханова_А.К.....2.pdf1,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.