Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПлеханова А. К.-
dc.date.accessioned2021-01-15T10:35:34Z-
dc.date.available2021-01-15T10:35:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПлеханова А. К. Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. К. Плеханова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408-
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз особливостей процесу формування соціально-відповідального маркетингу підприємства, як необхідної передумови для ефективної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є формування соціально-відповідального маркетингу підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectнапрямки соціально-відповідального маркетингуru_RU
dc.subjectметодологіяru_RU
dc.titleФормування соціально-відповідального маркетингу підприємстваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Плеханова_А.К.....2.pdf1,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.