Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Назва: Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства
Автори: Плеханова А. К.
Теми: маркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
підприємство
напрямки соціально-відповідального маркетингу
методологія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Плеханова А. К. Формування соціально-відповідального маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. К. Плеханова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз особливостей процесу формування соціально-відповідального маркетингу підприємства, як необхідної передумови для ефективної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є формування соціально-відповідального маркетингу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24408
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Плеханова_А.К.....2.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.