Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)
Методичні матеріали (М)
Монографії (М)
Навчальні видання (М)
Статті (М)
Статті студентів (М)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 25.
назад
1
2
3
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2022
Value- based marketing in education as the badis for innovative educational technologies
Lysytsia N. M.
2022
Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства
Родіонов С. О.
2022
Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період
Родіонов С.
2022
Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструменти
Родіонов С. О.
2022
Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2022
Маркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2022
Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Рожко В. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance Learning
Lysytsia N.
;
Byelikova Yu.
Просмотр
Автор
4
Родіонов С. О.
3
Rodionov S. O.
3
Рожко В. І.
3
Ус М. І.
2
Grynevych L. V.
2
Lysytsia N. M.
2
Холодний Г. О.
1
Bielikova N.
1
Boiko N. О.
1
Brytan Yu.
.
дальше >
Тема
7
маркетинг
5
маркетингові дослідження
4
marketing
4
marketing research
4
комплекс маркетингу
4
ціна
3
збут
3
конкуренти
3
конкурентоспроможність
3
контактні аудиторії
.
дальше >
Has File(s)
25
true