Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Value- based marketing in education as the badis for innovative educational technologiesLysytsia N. M.
2022Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваРодіонов С. О.
2022Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний періодРодіонов С.
2022Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструментиРодіонов С. О.
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2022Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2022Маркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2022Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.
2022Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance LearningLysytsia N.; Byelikova Yu.