Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Название: Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Родіонов С. О.
Ключевые слова: інтернет-технології
інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність підприємств
технологічний розвиток підприємств
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Родіонов С. О. Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємства / С. О. Родіонов // Обліково-аналітичне та організаційно-економічне забезпечення розвитку регіону: матер. V міжнар. наук.-практ. конф., м. Cєвєродонецьк, 27 квіт. 2022 р.: тези допов. – Cєвєродонецьк, 2022. – С. 138-139.
Краткий осмотр (реферат): В матеріалі представлені деякі аспекти організації інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, специфіки діючої на підприємстві системи маркетингу, а також розгляд стадій трансформації зарубіжних компаній в залежності від ступеня їх технологічного розвитку та обраної стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27784
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.