Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 226.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2019Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Prytychenko T. I.; Us M. I.
2019Managing integrated marketing channels and communication policy in the market of services for accumulated pension provisionUs M.; Kozlova K.
2019Товарна інноваційна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.
2019Маркетингова товарна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2019Управління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2018Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.
2019Основи підприємництва: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняІванова О. Ю.