Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22340
Название: Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Іванова О. Ю.
Ключевые слова: споживач
поведінка
маркетингові інструменти
фактори впливу
поведінкова реакція
моделі поведінки
прийняття рішень
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. [Електронне видання] / укл. О. Ю. Іванова. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 12 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Подано робочу програму навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, систему поточного та підсумкового контролю знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22340
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019-РПНД-Іванова О.Ю.Поведінка споживача.pdf603,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.