Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 101-110 из 379.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Методичне забезпечення організації проведення експертизи законодавчих та нормативно-правових актів в економічній сферіІванова О. Ю.; Лаптєв В. І.
2019Роль експертизи законодавчих актів в процесі публічних закупівельІванова О. Ю.; Севостьянова Г. С.
2019Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2019Соціально відповідальний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Дзеніс В. О.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняМироненко І. І.; Селезньова К. В.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Ознаки та напрями розвитку міжнародних партнерських відносин УкраїниУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2018Оцінювання професійної відповідності суб’єктів партнерської взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2019Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.