Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22398
Название: Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Ус М. І.
Ключевые слова: маркетинг
науковий підхід
маркетингові дослідження
дослідник
гіпотеза
анкета
опитування
напрямки досліджень
інформація
методи збору первинної інфомації
вибірка
обробка даних
звіт
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 14 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22398
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019-РПНД-Ус М.І_Маркетингові дослідження.pdf709,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.