Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі використання інструментарію івент-менеджментуХарламова Л. Г.
2020Вплив інноваційної діяльності підприємств на розвиток національної економіки УкраїниТомах В. В.
2020Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Інноваційна дяльність підприємств та зростання національної економіки: Україна, ПольщаТомах В. В.; Веретенникова Г. Б.
2021Економіка підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2021Тенденції та шляхи розвитку готельно-ресторанного бізнесуБутенко Д. С.
2020Фінансовий стан підприємства як складова його конкурентоспроможностіВелика О. Ю.; Савченко А. О.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2022Компетентність організації як передумова підвищення конкурентоспроможностіГрузіна І. А.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.