Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 111-120 из 134.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2018Економіка підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2023Сучасний маркетинг у цифровому просторіЛисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Ус М. І.; Скориніна-Погрібна О. В.; Бєлікова Ю. В.
2023Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКозлова І. М.; Савіна Ю. Є.
2024Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2023Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваМайшимас В.
2023Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємстваНарватов С.
2023Планування маркетингової діяльності підприємстваСамойленко В. В.; Блудова Є. О.
2023Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.