Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 81-90 из 134.
назад
1
...
6
7
8
9
10
11
12
...
14
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Стандартизація і сертифікація товарів та послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2013
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчання
Тонєва К. В.
;
Тонева К. В.
;
Tonieva K. V.
2021
Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Лисиця Н. М.
2019
Маркетинг промислового підприємства: методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
;
Тер-Карапетянц Ю. М.
;
Гронь А. В.
;
Тер-Карапетянц Ю. Н.
;
Gron O. V.
;
Ter-Karapetyants Y. M.
2021
Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)
Родіонов С. О.
2017
Основні концепції маркетингової діяльності
Разінькова М. Ю.
;
Разинькова М. Ю.
;
Razinkova M. Y.
2019
Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
;
Щетинін В. М.
;
Орлов П. А.
;
Рожко В. И.
;
Щетинин В. М.
;
Orlov P. A.
;
Rozhko V. I.
;
Shchetinin V. M.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
2022
Економіка та менеджмент бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» першого (бакалаврського) рівня
Кривобок К. В.
;
Канова А. О.
Просмотр
Автор
16
Небилиця О. А.
12
Gron O. V.
12
Гронь О. В.
12
Рожко В. І.
11
Гронь А. В.
10
Ус М. І.
9
Родіонов С. О.
8
Ruban V. V.
8
Лисиця Н. М.
8
Рубан В. В.
.
дальше >
Тема
51
marketing
24
ціна
23
збут
23
ринок
21
споживач
19
товар
17
маркетингові дослідження
15
попит
14
market
14
маркетингова діяльність
.
дальше >
по дате выпуска
68
2020 - 2024
66
2011 - 2019