Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3642
Title: Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчання
Other Titles: Методические рекомендации к самостоятельной работе по учебной дисциплине "Маркетинг инноваций" для студентов специальности 8.03060102 "Менеджмент инновационной деятельности" дневной формы обучения
Guidelines for self-study of the academic discipline "Innovation Marketing" for full-time students of the speciality 8.03060102 "Management of Innovative Activity"
Authors: Тонєва К. В.
Тонева К. В.
Tonieva K.
Keywords: маркетинг
інновація
маркетинг інновацій
дослідження ринку інновацій
маркетингові рішення
комунікаційна політика
маркетинг
инновация
маркетинг инноваций
исследование рынка инноваций
маркетинговые решения
коммуникационная политика
marketing
innovation
marketing innovation
market research
marketing solutions
communication policy
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг інновацій" для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчання / укл. К. В. Тонєва. ─ Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. ─ 24 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено методичні рекомендації та запитання для самостійної підготовки й самодіагностики з навчальної дисципліни, вивчення якої необхідне майбутнім фахівцям для організації, планування та контролю результатів маркетингової діяльності підприємств. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчання.
Представлены методические рекомендации и вопросы для самостоятельной подготовки и самодиагностики по учебной дисциплине, необходимые будущим специалистам для организации, планирования и контроля результатов маркетинговой деятельности предприятий. Рекомендовано для студентов специальности 8.03060102 "Менеджмент инновационной деятельности" дневной формы обучения.
Guidelines and questions for self-study and self-diagnosis in the academic discipline the learning of which is necessary for future specialists in order to organize, plan and control the results of enterprises’ marketing activity are presented. Recommended for students of the speciality 8.03060102 "Management of Innovative Activity".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3642
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.