Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 236.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Organizational-Economic Mechanism of Attracting Investment Resources in the Innovative Development of Regions in Teams of Sustainable DevelopmentKrasnonosova O.; Perepeliukova O.; Papp V.; Doronina M.; Romaniuk M.
2022Reproduction of Human Capital as a Strategic Priority for Sustainable Development of RegionsKrasnonosova O.; Mykhailenko D.; Yaroshenko I.
2022Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мережМартиненко М. В.
2022Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваРодіонов С. О.
2022Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний періодРодіонов С.
2022Технологія управління розвитком бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняПушкар О. І.; Гаврильченко О. В.; Сорокіна А. С.
2022Technology of managing the business development: syllabus of the academic discipline for students of speciality 073 “Management” educational program «Business Administration» for second (Master's) degreePushkar O. I.; Myronova O. M.; Sorokina A. S.
2022Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструментиРодіонов С. О.
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2022Formation of Sustainable Investment Attractiveness of Regions Under the Conditions of COVID-19Polozova T.; Kutsenko Yu.; Kanova O.