Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9446
Назва: Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства
Інші назви: Формирование и реализация международной сбытовой стратегии предприятия
Formation and realization of international marketing strategy of the enterprise
Автори: Мерцалова А. А.
Mertsalova A. A.
Теми: збут
розподіл
товарорух
збутова стратегія
экспорт та розширення ринкiв
сбыт
распределение
товарооборот
сбытовая стратегия
экспорт и расширение рынков
marketing
distribution
turnover
marketing strategy
exports and expanding markets
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Мерцалова А.А. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваФормування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваФормування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.А. Мерцалова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): Дипломну роботу присвячено узагальненню теоретико-методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування ефективної збутової стратегії підприємства за умов здійснення підприємством міжнародної діяльності. Об’єктом дослідження виступає процес управління збутовою стратегією підприємства. Предметом дослідження є науково-методичні та практичні аспекти формування і реалізації збутової стратегії ДП «Завод хімічних реактивів».
Дипломную работу посвящено обобщению теоретико-методических основ и разработке практических рекомендаций по формированию эффективной сбытовой стратегии предприятия в условиях осуществления предприятием международной деятельности. Объектом исследования виступает процесс управления сбытовой стратегией предприятия. Предметом исследования является научно-методические и практические аспекты формирвания и реализации сбытовой стратегии ГП «Завод химических реактивов».
The diploma thesis is devoted to the generalization of theoretical and methodical foundations and developmant of practical recommendations to form effective marketing strategy of enterprise under the international activity conditions. The object of research is the process of company marketing strategy management. The subject of research is scientifical , methodological and practical aspects of marketing strategy organization and realization SP “Plant for Chemical Reagents”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9446
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.