Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9446
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМерцалова А. А.-
dc.contributor.authorMertsalova A. A.-
dc.date.accessioned2015-04-21T07:18:37Z-
dc.date.available2015-04-21T07:18:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМерцалова А.А. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваФормування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваФормування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.А. Мерцалова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9446-
dc.description.abstractДипломну роботу присвячено узагальненню теоретико-методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування ефективної збутової стратегії підприємства за умов здійснення підприємством міжнародної діяльності. Об’єктом дослідження виступає процес управління збутовою стратегією підприємства. Предметом дослідження є науково-методичні та практичні аспекти формування і реалізації збутової стратегії ДП «Завод хімічних реактивів».en_US
dc.description.abstractДипломную работу посвящено обобщению теоретико-методических основ и разработке практических рекомендаций по формированию эффективной сбытовой стратегии предприятия в условиях осуществления предприятием международной деятельности. Объектом исследования виступает процесс управления сбытовой стратегией предприятия. Предметом исследования является научно-методические и практические аспекты формирвания и реализации сбытовой стратегии ГП «Завод химических реактивов».en_US
dc.description.abstractThe diploma thesis is devoted to the generalization of theoretical and methodical foundations and developmant of practical recommendations to form effective marketing strategy of enterprise under the international activity conditions. The object of research is the process of company marketing strategy management. The subject of research is scientifical , methodological and practical aspects of marketing strategy organization and realization SP “Plant for Chemical Reagents”.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectрозподілen_US
dc.subjectтоварорухen_US
dc.subjectзбутова стратегіяen_US
dc.subjectэкспорт та розширення ринкiвen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectраспределениеen_US
dc.subjectтоварооборотen_US
dc.subjectсбытовая стратегияen_US
dc.subjectэкспорт и расширение рынковen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectturnoveren_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectexports and expanding marketsen_US
dc.titleФормування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование и реализация международной сбытовой стратегии предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation and realization of international marketing strategy of the enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.