Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8450
Title: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВОЇ МАРКИ
Authors: Побережець Н. В.
Keywords: підприємство
конкурентоспроможність
торгова марка
метод
фактор конкурентоспроможності
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Побережець Н. В. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВОЇ МАРКИ / Н. В. Побережець // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 46-48
Abstract: Розглянуто та проаналізовано сукупність методів оцінки конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано метод, що доцільно використовувати під час оцінювання конкурентоспроможності торгової марки підприємства.
Рассмотрена и проанализирована совокупность методов оценки конкурентоспособности предприятия. Обоснован метод, который целесообразно использовать для оценки конкурентоспособности торговой марки предприятия.
A set of methods for assessing company competitiveness have been reviewed and analyzed. The method that should be used in assessing company brand competitiveness has been justified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8450
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.