Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8413
Назва: ПОБУДОВА СТРАТЕГІЧНОЇ КАРТИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЗСП
Автори: Попова Я. С.
Теми: стратегія
стратегічна карта
концепція ЗСП
стратегічні цілі
компоненти діяльності
кризовий стан
недопущення ліквідації підприємства
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Попова Я.С. Побудова стратегічної карти підприємства на основі використання концепції ЗСП / Я.С. Попова // Управління розвитком. - 2014. - №14. - С. 66 - 68
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасний інструмент стратегічного управління – концепцію ЗСП. Побудовано стратегічну карту для підприємства ПАТ "Великобурлуцький сироробний завод". Розкрито зміст стратегічних цілей підприємства в аспекті основних компонент його діяльності.
Рассмотрен современный инструмент стратегического управления – концепция ССП. Построена стратегическая карта для предприятия ОАО "Великобурлуцький сироробний завод". Раскрыто содержание стратегических целей предприятия в разрезе основных компонент его деятельности.
The article deals with modern tools of strategic management – the concept of BSC. A strategy map for the company JSC "Velykyi Burluk Cheese Factory" has been constructed. The con¬tent of the strategic goals of the company in the context of major component of its activities has been disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8413
Розташовується у зібраннях:№ 14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.