Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8396
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ "НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
Автори: Ле Хонг Фионг
Теми: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
конкуренти
конкуренція
стратегія
карта стратегічних груп
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Ле Хонг Фионг. Визначення конкурентоспроможності ПАТ "Нововодолазький молокозавод" / Ле Хонг Фионг // Управління розвитком. - 2014. - №14. - С. 36 - 39
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження конкурентоспроможності підприємства за допомогою оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства і побудови карти стратегічних груп. Запропоновано можливі стратегічні напрями розвитку проаналізованого підприємства з урахуванням визначеної конкурентної позиції.
Проведено исследование конкурентоспособности предприятия с помощью оценки конкурентоспособности продукции предприятия и построения карты стратегических групп. Предложены возможные стратегические направления развития проанализированного предприятия с учетом определенной конкурентной позиции.
The article is concerned with the analysis of the enterprise's competitiveness by evaluating the product competitiveness and constructing the map of strategic groups. The possible strategic development directions of the analyzed enterprise considering a certain competitive position are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8396
Розташовується у зібраннях:№ 14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.